torsdag 15 maj 2014

I'M BACK BITCHES

Hi!! I'm home again!! Lite svårt med språket för tillfället haha inte pratat svenska på två veckor, och för någon som redan innan är dålig på språket är det näst intill förrödande!!

Snart så kommer en (liten) bildbomb med lite foton från resan!! Hade ju knappt tänkt ta några bilder men slutade med att jag fyllde hela kameran så nu har jag drygt 500 bilder att gå igenom haha. Det var det mycket som inte blev som jag hade tänkt. Men å andra sidan hade jag ju inte planerat någonting.. Hade hur som helst en fantastik tid. Framför allt har jag mött så mycket sköna, fantastiska, speciella, konstiga, underbara och roliga människor. Och det smärtar så mycket att jag förmodligen inte kommer att träffa de flesta av de igen... Men that's life I guess....

Såhär spenderade jag de flesta av mina dagar. De jag orkade upp i tid haha, blev lite av en nattfluga där nere. Var så otroligt varmt på dagen, så thailändarna (och jag) höll sig helst inne under dagen haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar