tisdag 20 maj 2014

BILDBOMB KOH PHANGAN 2

Som sagt, ganska så mycket oordning!! De är i alla fall alla från Koh Phangan!! Bilderna alltså haha

Armbrytning var en klassisk underhållning

Fick en bästis här. Killen alltså. (tuppen och jag var inte kompisar) Om bästis innebär att jaga varandra med diverse brinnande och vassa föremål, lära varande fula ord på respektive språk och att bryta arm om allting. Han var dock burmes som väldigt många var där jag var, 80% sa någon. Så så mycket thai lärde jag mig inte haha. Det var dessutom denna killen som lärde mig resten av drillningen, bara han som hade tålamod med mig haha

Min hostel-värd. En av de gulligaste människorna jag någonsin träffat. Hon hjälpte mig med allt och ville dra med mig överallt haha så söt. Hon hade även tatueringsstudion där jag gjorde min tatuering.

Tatueraren. Så söt. Satte sig och började spela gitarr för mig. Händer bara i thailand. Varför kan inte svenskar vara lite mer såhär spontana??

Här sitter de och tillverkar eld...-bollarna(?) 

Världens charmtroll som jag stötte på sista kvällen. Äntligen någon mer som ville leka!! haha

Tyckte det här var så häftigt. Ska försöka få upp en film med på det sen om det vill fungera!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar