onsdag 21 maj 2014

BILDBOMB HALFMOON

Hade bestämt mig för att inte gå på halfmoon, men när jag satt och hängde vid eldisarna kommer Krista (en amerikansk tjej jag hängde några dagar med sen) & bara "Jag har en bucket som jag inte hinner dricka upp själv, kom och hjälp mig!!" och efter en halv bucket var det inte så svårt att övertyga mig att hänga med på halfmoon ;)

Vi med Nam & Lewis som vi träffade påväg dit. Så söta. De hade varit ihop i över ett år och han hade åkte fram och tillbaka till england men spenderat sammanlagt över 7 månade här i thailand det senaste året för att umgås med henne, och i början när de träffades kunde hon ingen engelska alls så hon hade fått prata via en kompis haha, de gav mig hopp på kärleken!!






Mycket oklar snubbe. Ingen av oss mindes han dagen efter hahahahah



Yeah!! Sweden!! Yeaaaaah!!!!!!!!!!!!

Påväg hem. Den taxiresan alltså!! Taxichaffören bara skrattade åt oss hela resan och försökte lära oss thai, vilket gick sådär hahahah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar