onsdag 28 maj 2014

FRÅN MIN KAMERA

Två bilder från de senaste dagarna. 

Color up my paprika!! Fick äntligen mina köttfärsfyllda paprikor som jag har tjatat om i ca 10 års tid. Nej jag kan inte göra dom själv!! Ville ha mammas köttfärsfyllda paprikor!!

Var och åt lunch med mamma och mormor igår som någon liten morsdag-grej. Efter så gick jag och mamma en sväng på stan och jag skulle inte ha något eftersom jag har gett mig själv tillfälligt köpstopp eftersom jag inte ens har någonstans att ha alla kläder jag har för tillfället. Men sprang iallafall på den här bikinin, blev kär och tänkte att en bikini tar ju inte mycket plats!! Känns så mig med. Det kanske inte syns på bilden men är även små guldtrådar insydda ;) Som en klok kvinna en gång sade: Det kan aldrig bli för mycket guld!!!
Hittade även en spetstubtop och ett maglinne. Och ett par enkla gråa vårskor. Det var den lönen det hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar