lördag 17 maj 2014

FINALLY

Har velat göra den här så länge. Och vet inte vad jag har väntat på egentligen men nu i thailand pratade jag lite med en thailändare som var tatuerare och kände bara "jag vill att han gör den". Och jag är jätteglad över det. Jag var typ nervösare än när jag skulle ta körkort (och de säger en hel del!! haha) . Men som tur var var det någon som mötte det med humor och fick mig att inse hur fånig jag var haha.
Fick dessutom måla den helt själv och han gjorde allt för att den skulle se ut exakt som den jag hade ritat. Vilket uppskattas så mycket!! Nu känns det nästan som att jag har gjort den själv på mig haha bara via någon.


Den betyder så mycket saker för mig. Den påminner mig om vem jag egentligen är. Hur viktig familjen och hemmet faktiskt är för mig. Att det bara är att titta upp månen när jag känner mig vilsen. Och att jag inte ska ta mina känslor för allvarligt då de är så otroligt föränderliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar