fredag 23 maj 2014

BILDBOMB KOH PHANGAN 3

Tredje delen med bilder från Koh Phangan. Här tillbringade jag nog 11 eller 12 dagar så har ju mest bilder härifrån!!

Krista!! En amerikansk tjej som jag träffade halfmoonkvällen som sagt och hängde med de sista dagarna. Superrolig och så skön. Hon skulle hänga med mig och äta frukost/lunch kl12 på morgonen och bara "Jag vill nog ha något starkare!! Fast jag är sugen på chokladshake med!!" så hon bara "Kan jag få en chokladshake med khalua och lite vodka i??" Servitören "????? Yes......" hahahahha 


Var och åt thai bbq med hostelvärden och "doktorn" haha såå gulliga!! 

Åhh fattar inte hur man inte kan älska eld!! hahah

Såg nog denna kille le 2 gånger under hela tiden, och fick det på bild en av gångerna, win. Boooyaah!!

Bästiskillen!! Kommer växa upp och bli den bästa elddrillaren i världen!! 

Miss you


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar