söndag 18 maj 2014

BILDBOMB KOH TAO

På Koh Tao var jag ungefär fyra dagar. Tyckte det räckte. Träffade inte så många personer och tyckte det bara var massa par och familjer haha kanske var för att jag jämförde med fullmoon beach på Koh Phangan, men ändå haha

Fick för mig att gå från piren till mitt hostel på koh tao. Gick 20 min för långt men hamnade dock på värsta utsiktspointen över koh nang yuan. Var inte sämsta stället att ta en paus och en iskaffe så!! Fick dessutom en karta och en bra beskrivning så det var absolut tur i oturen!!


Det bästa med koh tao enligt mig; alla de vackra solnedgångarna!!



En suddig Chong. Han var så go. Det var han som lärde mig den mesta drillningen och det var han som fick mig att våga testa med eld hahah

Så koncentrerad hahah. Var dock så jäkla kul. Dök ju på Koh Tao med men insåg att eld nog är min grej mer än vatten

Mr Dj på koh tao. Också jättegullig

En av bartendrarna, så snäll, betalade nog inte för något där hahah (nej blev inte drogad!! hahah)



Försöker få upp lite filmklipp med men Blogger vill inte samarbeta med mig!! Slänger upp de sen om jag får det att fungera!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar