söndag 18 maj 2014

BILDBOMB KOH PHANGAN 1

Allt kommer komma i väldigt random ordning då jag varken orkar ordna dem eller minns vilken ordning det var haha. Men här kommer några bilder och till och med lite förklaringar!!

OBS, varning för hemska bilder på mig!! Sminkade mig inte och borstade inte håret på hela tiden hahah, skönt å bara va med!!

Första dagen jag kom till koh Phangan blev jag meddragen på en moppetur upp till norra änden av ön. 

Vi stannade på massa coola ställen påvägen och de visade mig massa, så najs!!

 Målet: en liten ö i norr, tror den hette Koh Ma, som går nås till fot via den här sandgången när det är lågvatten. Vi var bara ute på den typ en halvtimme men när vi skulle gå tillbaka var redan stora delar vattentäckta :o


Någon av mina första kvällar på Koh Phangan. Var med i eldlimbotävling. Det var.. kul.

Samma kväll. Hittade två svenska tjejer och en ful hatt


En random engelsman som bjöd ut mig på något som han tydligen hade uppfattat som nått dejtaktigt (HAHA), de hade ju såklart inte jag gjort

Särskilt inte efter att vi gick förbi här hahahah, då startade "mission: bli-av-med-engelsman" vilket faktiskt gick ganska bra!!

Killen längst till höger, Simon, bodde på mitt hostel större delen av tiden (även han jag åkte med på moppen), han var en mycket speciell och rolig filur haha one of a kind. De två andra träffade vi en kväll, de var australiensare som bodde i Japan halva året och hade varsin skidshop haha träffat mycket spännande människor som sagt hahah

Det här är två killar som jobbade i baren där jag hängde mesta delen av tiden på Koh Phangan. Ingen aning om vad de hette dock haha, kunde ändå inte uttala det. De var roliga iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar