måndag 23 december 2013

OUTFIT OCH LITE TANKAR


Det här hade jag tänkt ha på mig på juldagen. Men för typ första gången i mitt liv började jag tänka på vad andra skulle tycka. Är det för avklätt? Kommer de tycka jag är horig/slampig? Har nog aldrig tänkt såhär innan. Har aldrig brytt mig. Tror jag har blivit för påverkad i Thailand haha. Där hade jag inte magtröja en enda gång. Kan ni förstå Melinda i tropiskt land utan magtröja?? Men folk tittade tillräckligt när man hade shorts och linne så det blev bara så.
Vill kunna ha på mig vad jag vill utan att tänka på vad andra tycker. Jag säger ju alltid till andra att de ska göra det. Men ibland kan till och med jag bli osäker antar jag.
Men kommer ha på mig det här ändå!! Sen får folk tycka vad de vill! Så länge jag känner mig snygg och bekväm kommer jag att fortsätta ha på mig vad jag vill, och jag uppmanar andra att också göra det!! När du inte har på dig det du vill med rädsla för vad andra ska tycka har du redan förlorat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar