fredag 13 december 2013

IN LUND

Befinner mig i min framtida hemstad!! Har nog inte nämnt det här förresten kom jag på! Men är antagen till socionomprogrammet på Lunds Universitet. Så den 20 januari börjar jag skolan här. Detta kan vara en av de dummaste och galnaste ideer jag haft. Melinda + Universitet = inte sant. Melinda + mycket folk och händelser = Sant. Haha väldigt dumt, men ser det mest som en kul grej! haha. Skola är inte min starka sida. Men ska faktiskt bli kul att lära mig mer om människor osv som jag förmodligen kommer göra som socionom!
Ska oxå försöka få praktik utomlands och en tids utbyte i Asien. Det blir nog kul det här!!

Nu är jag iaf här, fast som gäst och hälsar på saknad kompis!! Kom igår och stannar till lördag eftermiddag. Igår hann vi gå på "stan" här i lund, baka knäck och gå på ett luciafirande i kyrkan!
Luciatåget var fint, det vi såg, såhär mycket såg man från våra platser haha!! Var två stora stolpar ivägen :(( Det lät iaf vackert!

Smög mig fram för att få en liten bild iaf! haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar