lördag 21 december 2013

EN DAG I GÖTEBORG

Klockan 7 igår morse satte jag och mamma oss på bussen och styrde (typ) mot mammas kusin och göteborg!

Började dagen med lite välbehövligt kaffe!!


Bar oss sedan ut på stan!

Pausade i shoppingen med att äta sushi på rullband!! Första gången jag gjorde det i Sverige. Häftigt!



Vi shoppade litegrann... Lyckades faktiskt fixa julaftonsoutfit, juldagsoutfit och nyårsoutfit!! Nu är jag redo!!

Efter en paus gav vi oss ut i mörkret!

& begav oss till Hard Rock Cafe, första gången för mig!! De hade ju söta luvor till och med.

Jag var smart och tog något varm (kaffe och Baileys)

Mamma var inte lika smart och drack daiquiri. Inte så smart!!


Sedan begav vi oss in till Liseberg. Strosade runt och köpte viltölkorv (OBS viktigt), drack glögg och åt kanderade cashewnötter. Så mysigt på liseberg på vintern. Trots att det inte var någon snö alls...



JÄTTEKÅTA

BLÅA RENAR


Avslutade kvällen med kinamat och kajunötter!! UNTZUNTZ. Ne vågade faktiskt inte ta kasjunötter. Så tog bammbuskåt!! UNTZ

Bra dag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar