tisdag 31 december 2013

MITT 2013

Har försökt lista några viktiga händelser från 2013. Känns inte som det har hänt så mycket. Trodde det skulle bli max 10 grejer. Men upptäckte att det har visst hänt ganska mycket!! Har ju varit utomlands 5 gånger på ett år t.ex... och det känns inte tillräckligt haha, vill resa meeer!!

HADE MITT BÄSTA NYÅR HITTILLS
& var mörkhårig

 TRÄFFADE "KÄNDISAR"



 GJORDE ÅRHUNDRADES SNYGGASTE STUDENTLAKAN

FIRADE PÅSK 
& blev blond igen 


 FIRADE 100 DAGAR TILL STUDENTEN MED FETTOKVÄLL (och självklart fest)


 HITTADE DEN PERFEKTA STUDENTKLÄNNINGEN

BLEV HAFFAD FÖR EN INTERVJU FÖR ATT JAG HADE SVART SKINNJACKA




 VAR PÅ EUROVISION
En liten dröm slog in!!

 DROG LITE TILL CYPERN

VAR PÅ SUMMERBURST MED GOASTE GÄNGET!!

BALEN



TOG STUDENTEN


FICK BÄSTA STUDENTPRESENTEN


 FIRADE FÖR-MIDSOMMAR MED VÄRLDENS ROLIGASTE SLÄKT

Pappa och hans syster, som är en av mina stora idoler!! Goare människa får man leta efter!!

 FIRADE MIN 19 ÅRSDAG MED BÄSTA VÄNNERNA
Hade såååå kul. Fick ju till och med en asiat i present hahaha


ROADTRIPADE RUNT SICILIEN MED FAMILJEN

DROG TILL KOS MED SKÖNA BRUDAR

BÖRJADE TECKNA MER PÅ ALLVAR

 ÅKTE PÅ MITT LIVS BÄSTA RESA HITILLS

FICK SE MIN DRÖMSTAD!!


Kan bara konstatera att 2013 var ett bra år. Hoppas 2014 blir minst lika bra! Det känns som att jag har lämnat de jobbigaste bakom mig och jag lär mig mer och mer för varje dag hur jag ska hantera mig själv och andra.
Om bara världen inte kändes så himla liten och livet så kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar