fredag 27 december 2013

ÅRET SOM GÅTT

På skybaren i Lebua State Tower i Bangkok. Ett ställe jag verkligen hade drömt om att besöka!!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ganska mycket. Gick på balen, tog studenten, reste ensam för första gången till andra sidan jorden.

Har du några nyårslöften?
Nej, brukar inte ha det. Det gör en bara besviken

Bästa köpet?
Hm. Min systemkamera. Men den köpte ju inte jag ehehhe. Det var ju en present. Men ändå

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En gammal klasskompis blev mamma för någon vecka sen! Lite avis ehhehe

Vilka länder besökte du?
Cypern, Italien (sicilien), Grekland (Kos) & Thailand!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat tid på människor som ändå inte bryr sig

Bästa minnet från 2013?
Hm många! Cypern, balen, studenten, summerburst, Kos och självklart Thailand.
Men om jag ska säga ett specifikt minne som jag kommer minnas är det nog när vi var typ 16 pers ihopklämda som packade sillar på flaket på en pickup i Thailand, det var en varm glad kväll, jag var omringad av människor jag tyckte om och jag lutade huvudet bakåt upp mot stjärnorna och det var den stjärnklaraste natten jag någonsin sett och jag kände bara att jag är så glad, för allt. Jag kände mig riktigt lycklig

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att resan till Thailand blev till och med bättre än vad jag någonsin hade hoppats på. När Jens Hult kommenterade att han tyckte om bilden jag hade tecknat av honom, det var häftigt!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare!

Är det något du sakna från 2013?
Alla fester och nedräkningar till studenten. Det var en riktigt rolig tid!

Vad ser du mest fram emot med år 2014?
Att träffa massa nya människor när jag flyttar till en ny stad!

Jag förvånas hela tiden av hur mycket idioter det faktiskt finns i världen. Men förvånas också minst lika mycket hur många fantastiska människor det fortfarande finns att träffa. Och det här året har jag haft turen att träffa mest av det sistnämnda. Puss på er alla!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar