tisdag 10 december 2013

BÖRJAR BRA

Första dagen i Sverige på nästan en månad började bra i alla fall. Så söt mamma har jag. Kom och hämtade mig sent på flygplatsen igår och hade med sig hur mycket som helst, typ chaite, julmust, choklad, lussekatt, pepparkakor och massa annat haha. Men hann inte äta så mycket för hade ju lite och säga!! Jag kan ju babbla i i två timmar i bilen lätt bara efter en dag i skolan hahah, så ni kan ju tänka er när jag har varit borta i tre veckor!! hahaha

Idag hade hon tagit ledigt så hon kom in vid 11 imorse och spelade julmusik och undrade om jag ville ha frukost och sa att hon hade tänt brasan. Så sjukt mysigt!! 
Idag fick jag välja både lunch och middag haha. När hon frågade vad jag hade saknat och jag sa sushi suckade hon bara. Vet inte vad det ska betyda!! haha. Kanske för att hon trodde att jag inte skulle vilja äta ris mer i mitt liv, men där hade hon fel!! Har snarare blivit mer beroende hahaha. 
Så vi åkte och åt sushi och köpte med oss hem vaniljsyrup så man kan göra egen vaniljlatte hemma!! Awesome. Nu när jag inte kan dricka islatte varje dag haha.
Ikväll blir det fläskfile, potatis och kall bearnaisesås. Kött och det enda jag kom på som jag saknat lite, kall bearnaisesås!! haha

Maiden snodde bästa brasplatsen...

Extra god när man gjort den själv! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar