söndag 29 december 2013

MMMMMMMMMMMMMMmmmmmmm


Jäääääää. När jag och mamma var i göteborg sprang(typ) vi runt och letade efter en victoria secret mist jag skulle "önska" mig i julklapp. Och vi hittade värsta butiken med huuur mycket victoria secret som helst, hela väggar från golv till tak, MEN självklart fanns alla dofter utan just den jag ville ha :::::::::::) Så ja blev lite lesen, men hittade den i body lotion iaf så "önskade" mig den istället!! 


Men när jag kom hem var jag fast besluten att hitta den på internet istället, kollade ställe efter ställe, men ingen hade den jag ville ha (vad är det för fel på den???? luktar den bajs??????) Men tillslut!! Dessutom på den billigaste hemsidan jag hittade. Ibland är livet för gött! Så önskade den av mig själv i julklapp. Och eftersom jag är den snällaste tomten någonsin så hittade jag såklart den i brevlådan några dagar senare!! Tänka sig!
Så nu har jag båda!!! 
/lycklig töntig tjejig tjej som aldrig trodde det här om sig själv




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar