lördag 28 december 2013

10 SAKER DU KANSKE INTE VISSTE


Jag är nog en väldigt udda figur som har väldigt många ansikten. Och det är nog mycket som många inte vet om mig. Och jag gillar inte att dela med mig av mig själv. Jag trivs med att vara lite hemlig hahah. Men här får ni ändå 10 små fakta ni kanske inte visste om mig!!
  1. Jag ska börja plugga till Socionom på Lunds Universitet nu i vår
  2. Jag fick 127 i mitt senaste IQ-test (något år sedan)
  3. Jag är medlem i Unga Aktiesparare.
  4. Jag är väldigt intresserad av politik
  5. Jag är en enorm eurovisionfantast, eurovision är heligt och en större grej än julafton
  6. En stor dröm är att bo i Bangkok
  7. Jag har flera böcker om astrologi, soltecknen och drömmar och tycker det är väldigt intressant
  8. På tal om drömmar så har jag ibland "lucid dreams" utan att försöka. Och jag visste inte att det var något konstigt förrän för något år sedan.
  9. Jag tränade gymnastik när jag var 10-15 år och då var det verkligen mitt liv
  10. Min familj och släkt står mig väldigt nära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar