söndag 24 maj 2015

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOO

We did it!!! Folk fattar nog inte hur stort det är för mig. Typ som sverige vinner OS-guld i hockey, inte helt oväntat men ändå så jäkla kul. 


Måste ju erkänna att jag tvivlade stort och låten har aldrig varit något speciellt för mig, extremt kommersiell och mainstream och trodde att resten av europa skulle se igenom det med.. Men som tur var inte!! 

Ska bli så kul att det är i Sverige nästa år igen. Den här gången ska jag självklart gå igen. Vet inte om jag ska satsa på den riktiga finalen eller gå på genrepet som förra gången. Det är något visst att se det från tv-soffan i myskläder med skönt häng å nått gott att äta. Men såklart kul att se det på plats med. Men hade varit ännu roligare att vara på plats nu. Fatta vilken känsla. Men det kan man ju aldrig förutse haha

Iaf, fan va kul!!! Grattis Måns, smöret från Lund!! Men gillar dig nog bättre i typ Allsång på Skansen ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar