lördag 23 maj 2015

UNTZUNTZ VIENA BRING IT ON

Ikvall smaller dat. Ingen solklar favorit så det blir nog spännande!! Det finns ungefär 10 det står mellan skulle jag vilja säga. Finns många som kan skrälla när det är såhär jämt. Men huvudsakligen står det väl mellan Sverige, Spanien, Australien, Italien, Ryssland och kanske Estland eller Belgien. Tror också Israel kan skrälla. Tror många barn gillar den haha.

 

Har ingen personlig favorit heller. Bara favvosar i olika synviklar
Bästa i eurovisionsynvinkel (låt+show+originalitet osv): Belgien
Hjärtat hejar på: Sverige eller Italien
Om jag bara ska gå efter låten (vilken jag har lyssnat mest på innan): Ryssland och Rumänien

Men vi får se helt enkelt!! Måste jag betta nått så tar jag Ryssland. Fast är sjukt osäker på hur många som faktiskt kan släppa att det är just Rysslands låt och rösta på den bara för låtens skull.. Men vi får se! Building bridges ska det vara. Kanske dags att bygga en bro mellan eurovision och Ryssland snart då.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar