tisdag 26 maj 2015

SUMMER STARTS HERE

Idag är det tisdag. Det betyder att om bara 3 dagar så smäller det!! Jag kommer hem, och börjar min hemresa på bästa sätt!! På summerburst med sköna tjejer och grabbar!! Vi är 19 pers sammanlagt som ska bo på samma hotell så det blir nog kul!!! Är sååå taggad. Efter min nyktra månad med heheh, tror jag redan klarat det btw?!? Woohoooooo

Blir ju tredje året för mig. Än sålänge är det mycket som talar emot att det ska bli det bästa då vädret inte kommer vara i vår fördel, känns som en hel del luckor i arrangemanget och line-upen är den svagaste hittills enligt mig!! Men kommer ju hur som helst bli jäkligt kul ändå. Längtar verkligen

Liten tillbakablick


Älskar fortfarande denna bilden så mycket. Kommer sakna min bästa fangirliskåmpis :((((((





1 kommentar: