fredag 26 december 2014

SOME JULKLAPPS


Eurovisionskivan (ofc), en film med Henrik Fexeus föreställning I ditt huvud som jag var och såg förra året, första Divergentboken, sista 50 shades of grey-boken, sista (!) vampyratboken (har inte bestämt om jag vill läsa den haha vill aldrig att de ska ta slut haha), yogabok och boken ÄTA RIS, som mamma köpte enbart för att titeln var så jäkla rolig till mig tyckte hon haha
Fick även massa roliga pennor och akrylfärger, så idag har jag roat mig med att göra en guldig ren haha

Fast de bästa var ändå ett vitt mobilfodral som jag fick av tobbe och svarta mockahandskar som jag fick av mamma och pappa, så jag slipper frysa händerna av mig mer!! Och också "svensklådan" jag fick av Hanna.
Eller jag glömde nästan; PÄRMEN!!!. Pärmen var ju bästa julklappen. Helt klart ;)

Kändes så pinsamt när jag fick typ 50 julklappar och resten bara typ 10, och så sa jag det till mamma och hon bara "men önska dig inte så billiga saker då!!" okejokej sorisori hahaha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar