söndag 4 januari 2015

TILLBAKS I PASTALAND

Nu är jag i Italien igen. Efter en lagom stimmig jul, en skitrolig juldag och ett lite för blött, men fantastiskt nyår är det nu dags för vardag igen.
Var ju uppe 2 igår natt och flög hela förmiddagen igår. Så sov några timmar på dagen och inatt har jag sovit nästan 12 timmar så nu borde jag vara utvilad!! haha.

Några bilder från min julhelg;

En rolig juldag med kära återseenden



Nyår... Det här är väl typ de bilderna jag har haha. Första bilden är min nyårsoutfit. Älskar topen så mycket. Cred till Julia och Sophia som hittade den!! ;) 
Och så fördrinken och maten, blev sjukt bra alltihop tillslut!! Gjorde fläskfile med fetaost och svamp, med ungsrostade rotfrukter, potatisterrin (som bara gled isär haha :((), sallad och två jensenssåser!!
Till efterrätt åt vi en chokladmousse som Sophia gjort, som inte var som en chokladmousse utan mer som en inte kall gelato. Var skitgott iaf. Alla succeer har ju kommit från misstag (kebabsåsen, polkagrisen osv) så tror det kommer bli någonting stort!!! ;)
Synd (eller kanske tur) att jag inte har några bilder från senare. Hade iaf skitkul (kanske lite för kul..) Tur då att man inte kan känna ånger haha ;)
Var nog roligaste nyår hittills faktiskt!! Fick vara med alla mina tjejer, äta god mat, dricka gott vin och festa med roliga människor. Perfetto!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar