måndag 1 december 2014

BÄSTA PRESENTEN

Igår kom Erik, Pontan och Lowe förbi med en liten "avskedspresent" ifall jag inte skulle hinna träffa de innan jag åker "på riktigt" Så gulligt!! Blev så glad för presenten dessutom. Har velat ha en sån här innan men när jag såg den hos dom sist så ville jag verkligen ha en och frågade vart de köpt den osv och tänkte att jag kunde önska mig i julklapp eller använda mitt presentkort på iems. Så kunde inte fått en bättre present!!

Så fin present från familjen Wennblad!!

Mormor kom också hit och firade första advent och åt julmat (tänkte skriva för första gången i år men kom på att mamma fick ju ett ryck i somras och gjorde julmat hahah men för första gången i vinter iaf!) Nästa gång jag träffar henne är nog i jul så det var mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar