torsdag 25 juni 2015

TO DRAW SOME LAMMKÖTT

Har varit otroligt dålig på att dela med mig av mina teckningar och målningar å allt vad det är jag gör, här på bloggen det senaste!! Men om ni är intresserade av det så har jag ju min facebook Melinda Sandra Art och min instragram MelindaSandraArt. Följ mig där!!!!

Här är i alla fall mitt senaste projekt. Det var mycket svårare än vad jag trodde att göra ett porträtt av en riktig person (om ni fattar!!) i negativt. Det är ju ganska svårt som det är normalt att få det likt, och att hela tiden tänka tvärt om gjorde det väldigt svårt. Så fick börja om en gång men nu på andra försöket blev jag hyffsat nöjd tillslut!!

MARTIN GARRIX
On the paper

MARTIN GARRIX
Inverted

Vet inte om jag kommer fortsätta med det negativa eller vad jag kommer göra next haha. Vill testa och bemästra så mycket!! Och dras emellan att göra det som jag är bra på, göra det som jag själv tycker är vackert eller det jag bara känner för.. 
Nu kör jag bara på, vi får se vart det tar mig!! Vet ju att jag vill ju göra och jobba med något kreativt, men vad har jag inte riktigt klurat ut än... Vi får se lite, lär ju halka in på nått så småningom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar