lördag 13 juni 2015

SUMMERBURST DEL 1

I'M BACK BITCHES. Har nu landat i allt igen efter min vecka i Sverige. Hade i alla fall bästa veckan någonsin tror jag. Så najs att bara få träffa alla igen. Var så jobbigt att åka igen...

//Jag frågar mig hela tiden varför jag är här, varför jag är kvar här, jag trivs ju inte riktigt egentligen.. Jag vantrivs ju inte men har inte direkt fallit för staden, alla intressanta människor jag har träffat har åkt och jag orkar inte direkt träffa nya nu när det är så kort kvar...
Men samtidigt klagade jag nog nästan lika mycket på livet hemma och jönköping innan jag åkte och hela poängen med det här "äventyret" var att jag skulle se något annat, för att uppskatta det jag har hemma, och man kan ju verkligen säga att det har lyckats!!
Har aldrig känt såhär mycket för alla personer där hemma, för jönköping/huskvarna och för sverige. Och det känns nu som att jag aldrig någonsin kommer lämna det igen. Inte ens för thailand ahahah ;)//

Nu tillbaka till min vecka hemma!! Började ju den på absolut bästa sätt. Med summerburst. Blev nog bästa summerburst hittills, trots allt. Hade hyffsad tur med vädret ändå, fick se de jag verkligen ville se och framförallt, stå längst fram på både Garrix och Avicii. Var så jäkla mosad, blåmärken överallt, men jag klarade det och det var så jävla värt det!!! Särskillt på Garrix ahaha sån fangirl var jag!!!

Lite bilder från helgen. Kände för att addera lite roliga picmonkey-parteyyyy-effekter ahahahha. Så jäkla mycket bilder. Lät ju min kamera fri som flera gånger innan. En dag kommer jag väl ångra det... Men inte denna!! Så kul
 Första bilden jag tog. Taggade tjejer!!! 

 Självklart blev ju vår (min,jannikes och fridas) rum/lägenhet utvald som förfestlägenhet eftersom den var störst. Men så kul hade vi!! Vi var 20 pers med Kerstin. Men kändes verkligen inte som så många, kändes hanterbart!! ehehhe

Självklart favorit i repris och ett gruppkort!! Utökat gänget med några stycken från förra året!!

Mellan-/efterfest. Oklart. 

Bilderna kommer inte komma i ordning haha det orkar jag inte. Men här var några stycken i alla fall. Kommer med största sannolikhet komma fler!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar