lördag 20 juni 2015

MIN MESSIAH

Tror aldrig jag har skrivit det här, men min absoluta favoritkomiker är en grapp kallad Messiah Hallberg. Jag upptäckte honom genom en slump faktiskt, genom nått klipp där kändisar läste upp elaka saker de hade fått skrivet om sig på nätet, och undrade vad han höll på med. Trodde då han var någon författare, poet, möjligtvis dramatenskådis, såg extremt peset ut.
Men när jag kollade upp honom upptäckte jag ju att han var nästan motsatsen. Sen dess har han aldrig slutat förvåna mig. Fascinera mig. Han är bara en enorm uppsättning motsatser. Man vet inte riktigt vad man har honom. Trots jag har lyssnat på alla hans podcast, sett allt med han på youtube osv så vet jag fortfarande inte riktigt vem han är egentligen haha.


Han var för någon månad sen dessutom på Spira med sin show, men jag var ju tyvärr här :( Måste dock se han live någongång. Men det kommer nog fler tillfällen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar