onsdag 24 juni 2015

BÄSTA VECKAN NÅGONSIN

Några bilder från några av sakerna jag hann med när jag var hemma. Kändes som jag tog hur mycket bilder som helst men alla var typ bara på snapchat, och hade inte sparat många haha.. Men här är några bilder från tillfällen jag ändå fångade!!

Hann ju träffa mina små busfrön. Det var så kul att se dem igen och att de blev så glada att se mig och turades om att sitta i mitt knä "Nu har du suttit jättelänge, nu är det min tur!!!" Haha å dom är bäst

Fick ju äntligen tummen ur röven och utnyttjade min 20årspresent innan den gick ut. Fick ju egentligen, och hade önskat mig, presentkort på skärmflygning (hade varit såå häftigt) men det var ju tyvärr fullbokat fram till vintern och sen åkte jag ju hit så bytte det mot en spa-dag för två på Kosta Spa istället!! Så blev en dag av bara relaxande, även om mamma skulle envisas och gå ut till utepoolen hela tiden trots att det blåste som fan och började regna sen med hahah
Fick ju också äntligen testa fiskspa't, sååå skum känsla hahahah men hade lätt gjort det igen haha

Någon som dock fångade mer saker på bild under min vecka var mamma, som att det var sista gången vi sågs, nånsin haha. Här försökte hon ta lite fina bilder som hon kanske skulle kunna ha någonstans, men blev inte en enda seriös från båda två... haha som typ alltid. Tycker vi matchade ganska snyggt ändå!!

Två utav mina favoritplatser. Utsiktsplatser. Första är brunstorpsberget, andra är utsikten. Favvoplats med favvotjejer, hade sån härlig dag med dom

Vad jag också hann med men inte fick bild på; tur till grännaberget med mormor och åt världens godaste räkmacka, sushilunch, baltittande och piren med Hanna, tapasmiddag med mormor och hennes nya, en skitrolig utgång och en tur till stugan, sån skillnad, vill flytta dit :(( hahah Får lägga upp bilder på det sen när jag kommer hem!!
Bara drygt en månad kvar!! Fast innan det ska jag hinna med en tur till Rimini, en vecka i Spanien, ev Milano elr Florens igen, och några dagar här och i Pisa med mamma och pappi, kommer nog gå hyffsat fort det här!!


Mis ju alla där hemma så mycket. Ni är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar