söndag 21 juni 2015

SUMMERBURST DEL 2

Här kommer en andra del med bilder från summerburst. Har tyvärr inga bra kort från arenan haha.. De här är ju från min systemkamera som jag hade på rummet!!

Fortsatte med mina härliga partyeffekter UNTZUNTZ Tycker de illustrerar bra hur helgen såg ut genom mina ögon!! hahaha

Hugo övertygade oss om att han kunde ta en riktig proffsbild och jag och kerstin blev targets. Han lyckades ju ändå rätt bra tillslut tycker jag!!

 Kamera ute på vift...

FäZt

Såhär ni är vana att se mig. Krona på huvudet och allt i sin ordning

 Längst fram på Garrix/Avicii. En tjej som jag aldrig träffat innan men som jag höll ihop med hela tiden där framme haha så tur att vi hade varann!! Någon trodde dessutom att vi var kusiner för vi var så lika??? Vet jag inte, men trevlig vad hon!! Kommer tyvärr inte ihåg vad hon hette :( Bara att hon var från skövde hahah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar