torsdag 2 oktober 2014

EN LITEN HELG I LUND

Spenderade helgen (fre-mån) i Lund hos Hanna med Kerstin. Hade en så rolig och mysig helg!!
Började lördagen med lite brunch. En självklarhet!!



Åkte till Nova. Här med snygg kines i snygg jacka och dum blondin som testat läppglans som får läpparna att svullna hahahah

Innan utgång på lördagen!! Hade en lagom utgång, kom hem innan två, mindes allt och hade inga blåmärken när jag vaknade!! Yeah win hahahah


Passade även på att träffa mina saknade Lundatjejer!! Så surt att flytta precis när man lär känna folk ju.. Men det var jättemysigt och kul att träffa dem igen :)) Över lite thaimat dessutom!!
Hur kommer det sig att jag alltid lyckas beställa saker som serveras i stora grytor och kastruller, på fräsande fat eller stekpannor?? Det är sannerligen exotiskt!! Men jag är aldrig beredd på det så blir alltid lika ställd haha. Här tog jag bara en vanlig coconut soup och tänkte att det skulle komma en liten förrättstallrik med lite soppa, men fick in hela grytan ist kändes det som!! haha så kul



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar