fredag 24 oktober 2014

NOSTALGIA WAAAAA

Kollade igenom första året av min blogg och hittade bl.a det här gamla klippet igen. Shit vad jag saknar det. När man fick vara lam och inte ha någon anledning för att göra något. När vi bara satt framför webkameran och lamade oss haha. När jag fortfarande hade humor. Även om den var väldigt lam. Gjorde så otroligt lama och skumma inlägg. Ingen aning om vad jag fick allt ifrån haha. Nu upptäcker jag hur mycket jag och den här bloggen har förändrats.

Saknar när bloggen bestod av ungefär 1% seriösa inlägg och resten var bara "???" Men samtidigt är bloggen där jag alltid är mig själv och skriver om det jag känner för så jag har väl bara blivit vuxen och tråkig helt enkelt. Jag som lovade att aldrig bli det... Jag kan inte försöka vara någon eller göra/skriva något som inte känns naturligt. Men kanske nu när jag fick en reminder kanske det kommer tillbaka lite förhoppningsvis!!

När bilder som dessa made totally sense: 






Kan dock inte ta på mig cred för alla bilder. Misstänker att en del är Johannas mästerverk.


När jag hade lite ambitioner med min blogg!! hahahah Fanns nog inte så mycket logik i mitt huvud då... hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar