torsdag 23 oktober 2014

GO ON, HOLD ME CLOSE

Entligen nogot nyt!! Inte den bästa de gjort. Men inte heller den sämsta. Så jäkla synd att jag inte kommer att se dem nu när de kommer till sverige. Men that's life i guess!!



Jag har ju i princip ingen specifik musiksmak. Jag har inga artister/genrer jag håller mig till utan jag snöar in på något i nån vecka kanske. Lyssnar sönder låten/artisten. Och sen hittar jag något nytt. Och det kan vara liksom allt ifrån Justin Bieber till Adrian Lux till BMTH hahah. Men det enda jag har hållt kvar i enda sen typ åttan är HU. Jag har lyssnat sönder alla låtar och inte tröttnat. Kanske för tillfället. Men det kommer alltid tillbaka. Det känns som att jag har förändrats så sjukt mycket sen dess, men de passade in då och det gör de nu också. Liksom varit som en röd tråd genom allting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar