tisdag 1 juli 2014

EN GANSKA VANLIG MÅNDAG

Igår var jag och Sophia på premiären av Måndag jkpg på spira. En jäkla massa folk var det. Och var rätt kul men de hade ingen gardrob (wtf??) så med stor väska och jacka var det inte såå kul på dansgolvet haha. Så jag och Sophia gick runt halv ett, tänkte gå till vätterstranden och ta ett nattdopp. När vi kände på vattnet kände vi dock inte för ett nattdopp längre hahah

Det första vi gjorde var att fangirla lite!! Eller jag iaf. 
Jag "OMG det är tommy!! Sophia, vi tar kort!!" Sophia: "OKEJ!! Vem är det??" hahahah. 
För mig som älskar all form av "art", och enligt mig är mat en konst, så är Tommy stor :D ahhaha

Härligt nyktra tjejer!!

Gå barfota genom halva stan en måndagnatt- check!!

Om man inte kan bada kan man iaf göra konster på stranden :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar