söndag 29 juni 2014

MIN MIDSOMMAR

Hann ju aldrig lägga upp det här innan jag åkte så här kommer lite bilder från min midsommar! Hade sjukt kul faktiskt (kanske lite för kul!! men sånt hände haha). Fick dock en genial idé att skicka ut min kamera på vift så fotografen är i många fall okänd!! haha det blir dock många roliga och oklara bilder när man gör så. Oturligt (eller kanske turligt) nog så dog kameran efter bara typ en halvtimme. Dåligt planerat Melinda!!

Kvällens gäng!! & cred till fotograf-julia, som bara var med på förfesten, stackarn var tvungen att jobba på midsommar, illa!!

Enda rätten jag hann fota haha

Jag och söta Sophia!! 
Alla hade så fina kransar, men jag är ju så allergisk så jag fick låna Sophias i plast haha så snällt :D

Fina tjejer!!!


SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL



Lagom var det ja!!


Skyll er själva när ni tar tusen egobilder med min kamera :D hahah

1 kommentar: