onsdag 16 juli 2014

GAMMAL SOM GATAN

Har ju hunnit fira lite födelsedag sen sist. 20 blev det denna gången, har redan åldersnoja, hur ska det här gå när jag blir typ 40?????
Firade iaf min födelsedag lugnt med familjen. Jobbade, och går ju upp 5, men ändå klampar mamma och pappa in fem i 5 och sjunger och har gjort räkmacka till mig, så söta :') Fick också min första present då, en flaska rosé, yeah!! hahah, nej men faktiskt iaf en sån som inte finns å köpa på bolaget utan man måste beställa den, ska bli kul att prova!!

Jobbade ju på min födelsedag, men när jag kom hem hade mamma köpt sushi och lite annat smått och gott till "fika" haha :D


Paketöppning!! Maiden är med i centrum såklart



Fick iaf det enda jag önskade mig, en upplevelse. Ska bli så jäkla kul!! :DD
Annars fick jag massa småsaker och bra-att-ha-saker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar