söndag 16 mars 2014

TIME TO STOP THINKING AND START FEELING


Nothing will be the same. Life is for the crazy moments. For what we remember when our life's flashing by our eyes. I've always known there's so much more to life. Always felt it deep inside. But until today I've thought it comes to you, but now I understand that I most go and get it by myself. 
I have to stop listening to what others think, what others say I should do. There's only one that can know what I want to do, and that's me. 
Jag har trott att jag inte lyssnar på andra, alltid gör det jag själv vill, går min egen väg. Men när jag tänker på det med nya ögon är det nästan skrattretande. De enda valen jag själv har gjort är vilken högskoleutbildning jag skulle välja. Jag har hela tiden följt den väg som är självklar. Men om jag nu vill känna mig levande måste jag ju börja leva. 

Det beslutet jag nästan helt säkert har fattat idag känns så jäkla läskigt, så jäkla omoget och oansvarigt och helt fantastiskt rätt.

(det blev lite svengelska för att jag skrev direkt från mina tankar och ner här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar