onsdag 19 februari 2014

VEM ÄR DU?

Som några kanske vet är jag väldigt intresserad av astrologi. Jag tror inte nödvändigtvis att man måste tillhöra det tecken man är född i. För mig representerar de bara 12 olika personlighetstyper. Och genom att lära sig om dom och hur de fungerar tillsammans lär man sig mycket om människor.

Jag tror dessutom att man går igenom flera perioder under sitt liv och då kan man passa in på olika tecken.Jag tycker t.ex att jag är kräfta i grunden men de senaste åren har jag lutat mer och mer åt skytt. Får se vart jag hamnar sen.. haha

Jag försökte iaf sammanfatta varje tecken med endast ett ord. Otroligt svårt, och en grov generalisering, men ville bara måla upp en väldigt väldigt enkel bild.

OBS, detta är endast mina egna ord som jag har valt att sammanfatta det efter allt jag har läst om dem. Det är alltså ingen officiell sammanfattning haha. 



På vissa valde jag dessutom mellan två ord och hade jag valt det andra hade det nog gett en ganska annorlunda bild så tolka det inte för bokstavligt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar