torsdag 20 februari 2014

MISS YOU GUYS

Saknar ju inte bara Thailand som land utan också många människor som man lärde känna där. Man var såå tajta i några veckor, sov tillsammans, åt tillsammans, skrattade tillsammans, grät tillsammans, sket tillsammans (typ), reste tillsammans och sen bara poff, borta. Det är klart att det är jobbigt. Har inte träffat någon sen jag åkte hem. Men nästa helg så får jag förmodligen något återseende!!

Ebba var nog den jag kom allra närmast. Hon var en av få svenskar och vi delade rum tillsammans med en annan fransk tjej i två veckor. Vi hade så jäkla roligt. Sånna nattdiskussioner alltså. Vi var dessutom en helg tillsammans i bangkok. Bästa helgen någonsin tror jag. Hon är inte lik någon annan jag har träffat och nästan ännu mer positiv än mig, om det går hahaha.

Britt kom jag också väldigt nära. Hon bodde jag med hela första veckan. Vi hade så jäkla kul och upptäckte att holländska och svenska inte är alls så olikt. Så det blev lite hollsvengelska på allt haha. Dock så åkte hon iväg upp i landet i de två följande veckorna, men jag fick iaf återse henne sista dagen innan jag åkte hem och säga hejdå, det blev en överaskning eftersom vi skulle ha missat varandra men hade tur!!
Remi, en riktigt fransk flummare (till höger OBS) som jag hängde ganska mycket första veckan. Sen blev han för cool för mig :'( och en dag satt han och såg jätteirriterad ut jämte mig och bara "why you laughing so much??" och jag bara "why? is it annoying??" han han tittar seriöst på mig och bara "Yez, very annoying" hahahahah

Nathan kom jag inte jättenära men han fick vara med för att han är nog den roligaste människan jag någonsin stött på. Han hängde på oss första helgen i bangkok. Franskt/tyskt språkgeni som vi lärde massa svenska. Varje dag man gick förbi honom hade han lärt sig något nytt av någon svensk haha. Det bästa var en morgon när jag gick förbi hans rum och hör nån ropa efter mig "NAJ ALSKLING GA INTE!" hahah så jäkla skön. Hans favoritord var dock snoppansikte :)

Och självklart mister Fredrik Fingerfärdig Magicman (no misstolk plz). Upptäckte att vi var sjukt lika fast vi inte borde vara det haha. Han var dock liite grymmare än mig på trolladelen... Fick desstuom en anställning som andrekameraman till mig, vilket han skötte utmärkt!! Sjukt go kille. Var bara 17 men åkte iväg till thailand själv för att göra "praktik". Så skön hahahah



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar