onsdag 19 februari 2014

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH LISTOR

HAR DU?
Folköl i kylen : ABSOLUT INTE
Något husdjur : EN FET RÅTTA OCH ETT PAR FLATLÖSS
Någon favoriträtt : BAJS
Puder på dig : BADAR I DET
Några framtidsplaner : ERKÄNNA PALMEMORDET
Någon sjukdom : VAD HAR JAG INTE??
Gymkort : NEJ TACK
En homosexuell kompis : JA TACK
Duschat idag : INTE PÅ ÅR OCH DAR
Någon kompis som snarkar : MAUD
Någon vän som spelar i ett band : BARA SÅDANA
Några mvg:n : JA I LISTKUNSKAP
Någon som förstår dig : ALKOHOLEN
Något beroende : LISTOR ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH 
Fikat idag : TVÅ GÅNGER FAKTISKT HAHAHHAHAHAHA
Nagellack : JA GÄRNA
Någon vän som bor i ett annat land : GILLS NORGE??

VEM ? ..
Avskyr du : INGEEEN. ÄR VÄRLDENS SNELASTE
Delar du mest minnen med : HANNORNA
Längtar du mest efter : HAN SOM TOG SKÖLDPADDAN
Stör du dig på : MÅNGA I MIN NUFUNNA UNIVERSITETSVÄRLD
Gosar du med : ÅHÅ DU VAR INTE NÅDIG MED FRÅGORNA DU ANDERS
Lagar mat : PER MOBERG TILL EXEMPEL. ELLER MIN MAMMA. ELLER DIN MAMMA. DIN MAMMA. DIN MAMMA!

VILKEN ?
Tidning läser du : HAHA! TROR INGEN SKULLE KUNNA GISSA DET. AKTIESPARAREN & ILLUSTRERAD VETENSKAP. PÅ RIKTIGT.
Buss åker du oftast : 4AN FOR LAJF
Dag fyller du år : NEJ DET GÖR JAG INTE //DAG
Årstid föredrar du : HÖST OCH SOMMAR. OCH VINTER. OCH IBLAND VÅR
Stad är du uppväxt i : HUSAKVANA

VAD ?
Gör du nu : VAD TROR DU JAG GÖR???
Gör dig till en bra människa : ATT JAG ÄNGNAR MIN TISDAGKVÄLL TILL ATT SKRIVA DENA VÄRLDSLIGA LISTA
Gör dig till en dålig människa : ATT JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT STAVA
Vill du arbeta med : BAJS
Är roligast just nu : DE HÄR
Har du på dig nu : TANGOTANGO JAG HAR ETT SNÖRE DÄR BAK
Har du för smink idag : NEJ
Har du för storlek i skor : 43 OCH 37
Läser du för bok : : VAMPYRATER. ALWAYS. OM OCH OM OCH OM IGEN
Ska du göra nu : HMMMMMMMMM SKRIVA PÅ MIN BOK ELLER SOVA. HARD DECISIONS 
HERE


VARFÖR KAN JAG ALDRIG VARA SERIÖS :'(((((((( FÖRSÖKTE I ALLA FALL. BARA MAN GÖR SITT BÄSTA SÄGER DOM JU!!

HÄR FÅR NI ETT ÄKTA LEENDE AV MAUD SOM KOMPENSATION!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar