lördag 19 februari 2011

Phi phi in my heart!!!!!!!!!!

Wohoooo!!!!!! Bloggande enda fron thailand!! Hightech.
(Rokade trycka po en knapp innan so jag fick ä
ö o dom, men sen rokade jag trycka po den randoma knappen som jag inte hittar igen :( )

Har tyverr inte non kamerasladd med mig so jag kan ladda in bilder. Men det kommer ner jag er hemma!
Jag har det iaf sjukt underbart, even om jag saknar alla der hemma sjukt mycket, vissa mer en andra....
Nu sitter jag iaf po det random sista hotellet, eller det er en legenhet, men endo. Har varit po tvo stellen tidigare, men detta var nog de finaste tror jag, typ 50tums tv, megasoffa, tvo badrum, osooo, for bara nogra timmar sen va jag po phi phi, snacka om paradisstelle, gar inte in po nogra detaljer nu, men nogra kanske fattar.. hhehehe Saknar iaf redan mina eldflugor )))))))): Men har lovat att komma tbx, och lovat er lovat, so det er inte de sista dom ser av mig MOHAHHhAAHHAH!!!!!!!!

Har tyverr ingen bild her, men ni for noja er endo!
Pusssssssssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar