onsdag 9 februari 2011

CHING CHOING THAILAND

Ching chong! Moshi moshi! Om bara några timmar bär det av mot thailand, tur iaf att man är kan språket, hade varit lite knixigt annars! Har iaf fått ett tips att om man vill fånga en thailandsnisse är det bara att skramla med lite ris, lätt värt att testa.
Ska i alla fall bli skönt att komma iväg, även om jag inte har tyckt det innan. Vill inte åka egentligen, inte nu! Känns som jag har mycket mer här än vad jag någonsin kan få där.. Men klart att jag uppskattar det endå.
Har sjukt mycket att göra nu iaf, måste packa klart, städa, göra massa läxskit, göra klart ind.valen, äta en häst, & sova tidigt! Kommer aldrig hinna allt! Därför får vi köra efter prioriteringsreglern, vilket betyder; FACEBOOK. ohno

Mallaakaaa 09

7 kommentarer:

  1. โชคดีว่าเราสองคนที่รู้ภาษาที่ยอดเยี่ยมนี้ ยาก !

    SvaraRadera
  2. Ja! Så sant som det är sagt! Ack.

    SvaraRadera
  3. chingchong pong dingdong se min sång???

    SvaraRadera
  4. eller sa jag sång jag menar din MAMMA!!

    SvaraRadera
  5. nej sa jag din mamma? jag menar din PAPPA!

    SvaraRadera
  6. nej sa jag din pappa? jag menar DIN FARMOR!

    SvaraRadera
  7. sa jag din farmor jag menar MIN FARMOR!

    SvaraRadera