måndag 7 februari 2011

KANINATTACK!

Stundens frågor;



  1. Varför sitter jag i min brors rum när jag har ett eget?
  2. Varför är mitt godis slut?
  3. Varför ska allt vara så svårt?
  4. Varför lyssnar jag på deppig musik så allt blir ännu svårare?
  5. Varför är jag så otacksam?
  6. Hur många ben har egentligen en tusenfoting?
  7. Varför säger spåkulan till mig att vara mystisk?
  8. & hur kan den säga att kärleken håller mig varm när jag fryser som en jude?
  9. Varför har jag min egen fot som bakrundsbild på min mobil?

Jag litar på dig nu, åh store vise vesslige herr/fru, Me, myself and I, ge mig svar på mina frågor! ack.

1 kommentar:

  1. 1. Lilla du, du har inget rum.
    2. Jag åt upp det! Gott!
    3. Det undrar jag med ibland...
    4. Va!?! Åh nej, lyssna på detta istället http://open.spotify.com/track/7BkVz4Nr9ybIGrhjPUdjKg
    5. Jag vet inte, kanske bor en djävulsk hamster inom dig?
    6. 35 fotar har en tusenfoting!
    7. Du måste ju gömma ditt ansikte så att inte polisen ser dig och kan haffa dig. För trots allt, jag vet ju vad du gjorde förra helgen. Nauguty!
    8. Fryser judar? Över till frågan... Är du verkligen kär?
    9. För att den är snygg!!!

    SvaraRadera