lördag 5 februari 2011

Fika?

Dagens frågeställningar:
1. Varför äter tobbe upp min frukost jämt, så att jag får gå hungrig?
2. Varför knackade pappa nyss på dörren & säger att det är fika och sen gapskrattaa bara för att jag sa "JAAAAAAAAAAAAA"?
3. Varför existerar känlan av saknad?
4. Varför har jag en slemhög av slemmiga godisar på mitt bord?
5.Undra vad det blir till fika?
6.Varför finns det alltid random bilden på en, som man inte kommer ihåg att någon har tagit på en?
7.Varför är tecknade djungelgeorge så sär?
8.Är påven ett djur?
9.Hur många norrmän behövs det för att skapa en egen zebra?
10.Varför är alexander rybak så söt?
11. Varför går jag teknik?
12. Är fikat klart nu?

2 kommentarer:

  1. 1. Du måste lära dig ninja, då ska han få se på andra bullar!
    2. Ecstasy?
    3. Alla känslor existerar, det är hur man behandlar dom som dom blir antingen bra eller dåliga känslor.
    4. Blä...!
    5. Du kanske är känd och har en pa-pa-paparazzi efter dig.
    6. Hoppas på en bulle o mjölk!!!
    7. Tecknade mongon brukar vara sär.
    8. Ja! En gris för att vara exakt.
    9. 2. En flicka och en pojk...
    10. Han ser rolig ut!
    11. Du kanske är en teknisk människa, eller så är det bara för att du vill va med apan schan...
    12. JAAAAAAAAAAA!!! Och det ska bli super gott :)

    SvaraRadera
  2. Tack ännu en gång för alla dina svar på mina frågor, Me, myself and I!

    SvaraRadera