torsdag 3 februari 2011

Nothing else matters.

Konstnären till det vackra mästerverket heter Börje.


Försov mig en timme idag, & smart som jag var tänkte jag att jag endå inte behöver skynda mig för att jag kommer endå komma sent, så låg kvar i sängen & försov mig en timma till. Smart Melinda. Hyfast slapp skoldag med lars x2 gahhh!!! Efter skolan stack jag & emma och fikade och klurade på lite ditt och datt! Gjorde även ett littet fyndifyndi, berättar mer nån gång. Åkte iaf hem sen och har bara slappat, försökt plugga kemi & funderat.
Nu sitter jag med kemin igen, men tror jag ska ge upp & sätta på en film ist, eller inte sätta på, trycka på, mer.
Har även börjat fundera på thailandsresan, vad jag måste packa och så, det är ju faktiskt knappt en vecka kvar.


STORT K på det här inlägget, men eyy brusch, det får ni ta loooooooo
PEAS

2 kommentarer:

  1. Är det meningän att det ska vara fel stavat i lenken äller fattar inte dätta looooo?

    gilar inte menischor som intä kan stava odentligtt!

    Åhmygahd!!

    SvaraRadera
  2. förrlot börje , dät va intä mäningän, männ harr fiksat de nu :) :) :)

    SvaraRadera