tisdag 14 juli 2015

SPANIEN DEL 1

Någon håla utanför Malaga. Hej hopp era käppkineser. Tänkte sammanfatta min trip till Spagna med värdfamiljen i några kommande inlägg. Kändes som jag tog hur mycket bilder som helst men hade inte så många sen visade det sig haha men ändå. Ni får se de flesta som jag har!!

Och vi börjar med det första stället vi bodde på. 10 min utanför Malaga i någon strand-turist-by.

On the road. Vi är redo. Vi är redo. 

Första lunchen. Paella ofc

Lägenheten vi bodde i här. Bättre terrass/balkong får man ju leta efter!! Så najs var den!!

Utsikt kvällstime

Lägenheten överst!

Fanns massa sånna här på stranden. Bbq-hyddor. Där de grillade typ nyfångad fisk på pinnar. Smakade faktiskt till och med en fisk. Sån man äter med skinnet å allt på. Slapp äta huvudet iaf.. Var ganska gott faktiskt!! Smakade som fisken i Janssons!!

Andra och sista kvällen här var vi inne i Malaga. Blev lite kär i den staden. Upptäckte dock att jag hade i princip inga bilder från den :( Men dit ska jag nog absolut åka tillbaka!! 

Typ det enda fotot jag har därifrån. Lyckades ju t.o.m, mitt i Malaga centrum, hitta en elddrillare hahaha. Jag är ju som en tryffelhund när det kommer till män mer eld ehehhe. Han fick alla mina jobbiga mynt. Blev jätteglad. Söt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar