fredag 24 juli 2015

RIMINI (AGAIN) BABY

Vi körde ju en favorit i repris med Rimini igen förr-förra helgen. Minst lika bra den här gången, trots att det inte var någon festival!!

Ellen framför vår kärra för helgen

Sa ju att jag fan skulle åka parisehjulet denna gången. Å det gjorde vi!! Yeayyyy

Glada tjejer i parisehjulet!!!

Har ju fått oss en liten bästis där. Han har ett strandhak där o är så jäkla skön. Han får mig att verka speedad. Han är så sjukt avslappnad/seg/hög, mycket oklart. Men han är väldigt personlig typ "vad vill du ha?""Vad har du?""Tjaa, säg vad du vill ha istället så ska jag se om jag kan ordna det" Känns mer som thailand elr nått än italien haha. Frågade han om han kunde ordna lite ananas till stranden å han bara "visst" så kommer han tillbaka jätteledsen bara "den är inte bra, för gammal" Jag bara "har du melon då?" Å det ordnade han såklart!! Så la han den i glassfrysboxen sålänge så jag kunde hämta den där när vi skulle gå så den skulle va riktigt kall haha så skön gubbe

Jag och selfie-drottningen aka min tinderella < 33333

Tog mojito på ett ställe (gav det en till chans..) och får in de med en liten slemmig godis i haha wtf, lite för vuxen drink för det kanske hahah, men så kul. Självklart var ju min typ spetsad gånger tusen, vf får jag alltid så starka drinkar??? Måste varit typ 50/50 seriöst, Ellens smakade som saft i jämförelse haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar