fredag 10 juli 2015

RIMINI BABY

Lite pix från Rimini där jag var förra helgen. Hann ju bara hem och vända innan det bar av till Spanien sen. Men det kommer senare!!

Jag åkte i alla fall över helgen med min svenska partner in crime, Ellen. Så jäkla bra var det. Älskade Rimini. I alla fall strand/hamndelen. Själva innerstaden var kanske inget speciellt. Och imon bär det av igen ahahah, vi kör en favorit i repris och tar Rimini över helgen igen!! Det är ju bara ca 1,5 h och kostar typ 100kr, lätt värt.


 Najs stränder (och på denna, najs personal ehehheeh, jag och ellen kunde knappt koncentrera oss, de hade typ skrapat ihop de snyggaste Riminigrabbarna de kunde hitta ahhahah), och den här gången när vi åker tillbaka ska jag bannemig åka pariserhjulet!!

Vi råkade ju, helt oplanerat, timea in vår visit med någon form av festival som de hade längs hamnen och stranden på lördagkvällen. Med över 50 (okända för mig) DJs och typ fem scener.

 Förfestande på lite nostalgiskt sätt. Nån billig sprit och läsk på hotellrummet haha bästa dock. Har hittat min soulmate i musiksmak!! Trodde aldrig det skulle hända hahah



 Lite bilder från festivalen. Skitkul var det. En dj som spelade nästan uteslutande svenskt, så kul haha. Och hyffsat hög klass på resten med!! Hade så jäkla kul. Gratis och ingen åldersgräns betydde ju också mycket lammkött ehehhehe mmmmmmmmmm
Läste ju sen efter att det hade varit 200.000 pers på den här festivalen (!!) 


Så glad att vara back inom 24h!!!! 


Ska försöka att så fort som möjligt lägga upp lite bilder från Spanien med!! Hade en riktigt trevlig vecka med min värdfamilj där. Med god mat, solande, badande på nudiststränder, vandringar, och annat skoj

Saknar er alla mina svenskisar < 333 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar