måndag 27 april 2015

GENIUSES

För några veckor sen släppte Hollywood Undead hela sitt nya album. De första fem-sex låtarna släppte de en i taget innan. Och jag var väldigt skeptisk till en början. Hade hört att detta albumet skulle vara väldigt annorlunda mot de andra och efter de första låtarna som släpptes tyckte jag absolut inte det var till det bättre.
Så hade inga förhoppningar på albumet men aaalltsåååååååååååååååå. Löv it. De har gett sig på så många andra genrer haha de har ju typ redan sin egen och mixat ihop med allt möjligt. Men enligt mig lyckas de otroligt bra

Tänkte bara lägga upp en låt men kunde inte bestämma mig vilken och vill visa hur olika låtarna faktiskt är haha


Är ju så otroligt dålig på genrer så ska inte försöka ge mig på det, men här har de gett sig på någon form av dansmusik iaf. Första HU-låten på min dansa-lista!! hahah

Mer typiskt HU-sound, men ändå nytänkande


Här har de också gett sig på något annat haha älskar det


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar