tisdag 7 april 2015

BEAUTIFUL PLACES

 Förra helgen var jag uppe i bergen men Gabri och Enrico. Skulle varit fler, ett helt gäng men folk droppade av när det närmade sig, som alltid. Men klagar inte, vi hade det så jäkla najs bara vi tre. Har nog aldrig haft en så lat helg, någonsin. Det enda vi gjorde var i princip att chilla, äta och sova haha så najs.


Huset!!

Trodde först detta var huset men det är huset på vägen jämte haha, men det är en superlitenbit av hustaket mest till höger ahhaha


Så vackert


Ciao!!! (hönorna förstod inte min italienska!!)

Närmaste "staden" var Agordo


In the making. Tur att man åker med en italiensk fd. kock!! Svalt ju inte kan jag ju säga. Åt så gott hela helgen.

Ute och strosar i byn där huset låg. Fanns en kyrka och kanske 20 hus.

Waaa så vackert

Såm yoga på vackraste stället jag yogat!!

Är så tacksam för att jag fick följa med och fick se och uppleva de italienska alperna. De gav nästan samma peace i min själ som Thailand. Nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar