måndag 12 januari 2015

CIAO ALLA FANZ!!!!!!!!!



Nu har en helg passerat och jag har hunnit med både en lyckad utgång och en kanske mindre lyckad. Bilden är från i fredags. Väldigt nice. Startade med aperitivo, gick sen vidare till en bar med 1 euro shot där vi fick typ hälften gratis eheheh alltid nice, behövde inte ens dansa på bardisken ;) Sen kom i alla fall Joe och hans flickvän och körde oss till en bar lite utanför. Väldigt najs faktiskt. Lite peset men de är najs. Där delade vi på några flaskor vin med Joe och hans kompisar (har börjat lära mig att dricka rött vin nu, yeay!)
I lördags fick jag äntligen testa på det klassiska bologna-festandet. Förfestar med typ var sin flaska vin på ett torg. Det är helt sjukt hur många människor som gör det, i den här kylan (!!!) waaa, Vi gick sen till en bar. Sen blev det av någon konstig anledning lite för mycket för mig så där tog min kväll slut haha hoppas kunna komma ut och dansa någongång innan jag ska hem ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar