söndag 6 mars 2011

Helgis

Hihi det va länge sen med -is hihihihihih, men idag är det ingen vanlig dag, det är nämnligen söndag!!!!!!! ohno.
Dock så suger mitt närtidsminne när det gäller att komma ihåg dagar, men skitsamma!


Torsdag: Dock inte helgdag, men för mig är det helg jämt, så vi börjar här! Kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen, bara att jag och emma åkte iväg lite random på hockey, naajs.
Fredag: Kommer inte ihåg vad jag gjorde, juste, köpte ny telefon för min gamla cpade sönder lite sådär lagom random. Men sen kommer jag inte ihåg mer.
Lördag: Sov halva dagen, gick upp och tog en whiskey och drog en lina, somnade gott igen. Nää skämt åsido, som de stora killarna säger. JA JAG ERKÄNNER, JAG KOMMER INTE IHÅG VAD JAG GJORDE SÅ JAG FÖRSÖKER VARA LITE ROLIG SÅ NI FÖRHOPNINGSVIS SKA GLÖMMA VAD MITT UPPDRAG EGENLIGEN VAR!!!!!!!!
NÄ, NU HAR NI RETAT UPP MIG SÅ NU FÅR NI INTE VETA RESTEN!!!!!!
buhuhuhu, det skulle ni tänkt på innan!!!!!!!!!!!!!!

[dock så får ni en bild på en jättetuff kines, som kompensation]

aww, tötipöti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar