torsdag 24 mars 2011

Debut-roning

Hittade den här för någon dag sen, men har inte kunnat lägga upp den innan för denna datan cpar sönder. Men nu gick det iaf!
Det är ett klipp jag inte visste om att jag hade. När Johanna & Emma lär mig ro en båt... Mycket lärorik dag... Dock så visste jag inte om att hon filmade förens det va försent... Haha
Men klart som fan att min "debut-roning" (som johanna så fint beskvriver det) ska upp på bloggen!!!!!!!!!!!


Dock ser mitt hår sjukt äckligt ut, men det får ni stå ut med, sa gresafar!

4 kommentarer:

  1. JOHANNA!!!!!!!!!!!!!!24 mars 2011 kl. 20:31

    HAHA ETT MÄSTERVERK!!
    OCH DU ÄR JUH RIKTIGT " DUKTIG" PÅ ATT RO :D

    SvaraRadera
  2. MÄSTERVERK SANNERLIGEN!
    SÄRSKILT DEN WUNDERBARA PROFFSFILMAREN :D HAHA

    SvaraRadera
  3. hahah kolla min min haha, jag typ suckar haha ...

    SvaraRadera
  4. Haha emma, man kan inte annat än älska den!

    SvaraRadera